• Verslas

    Didysis UPS: dar negirdėta istorija

    „Didysis UPS” – tai ne vien tik patraukliai papasakota verslo istorija. Joje rasite netikėčiausių verslo idėjų, plėtros principų ir pamokų, kaip išlaikyti klientų simpatijas bei tvirtą įmonės vidinę kultūrą. Taip pat sužinosite, iš kur atsirado keista „antireklaminė” nuostata, kodėl visame pasaulyje atpažįstami autobusiukai ir uniformos yra rudos spalvos ir kaip „UPS” pavyksta žaibo greičiu pristatyti 14 milijonų siuntų visame pasaulyje kasdien.Prekės ženklas: Eugrimas

  • Verslas

    Išskirtys: sėkmės istorija

    Šioje knygoje Malkolmas Gladvelas imasi įrodyti, kad tikroji sėkmės istorija yra visai kitokia, nei mes manėme. Jei norime suprasti, kodėl kai kuriems žmonėms nepaprastai sekasi, turėtume atidžiau dairytis aplink juos ir pažvelgti į detales, kurios iš pirmo žvilgsnio visai nereikšmingos.  Žmonių, kurių pasiekimai peržengia įprastas ribas, gyvenimo istorijos klostosi pagal ypatingą, netikėtą logiką. Ją atskleisdamas autorius kuria puikų ir sykiu provokuojamą planą, kaip išgauti daugiausia, ką sugeba žmogus.Prekės ženklas: Eugrimas

  • Akademinė literatūra,  Istorija,  Verslas

    Lietuvos notariato istorija

    Knygoje skelbiami Europos ir Lietuvos mokslininkų straipsniai, kuriuose aptariama mūsų valstybės notariato raida, lyginant ją su šios institucijos plėtra Europoje ir susiejant su bendresniais valstybės bei teisės kūrimo, rašto bei dokumentų kultūros sklaidos mūsų šalyje reiškiniais. Norbertas Kerskenas nagrinėja lotyniškojo notariato klostymosi viduramžių Europoje procesą. Rimvydas Petrauskas aptaria rašto ir raštinių kultūros ištakas bei plėtrą pirmaisiais LDK istorijos šimtmečiais. Irena Valikonytė atskleidžia dokumento „notarėjimo“ tendencijas ir nagrinėja notariato instituto genezę bei raidą iki XVI a. vidurio. Jolantos Karpavičienės straipsnyje notariato sklaida detalizuojama aptariant Magdeburgo teisės recepciją. Analizuodama LDK pavieto žemės ir pilies teismų veiklą Ramunė Šmigelskytė-Stukienė atveria notariato istorijos tėkmę poliublijiniu laikotarpiu. Adamas Stankevičius susitelkia į Lietuvos Vyriausiajame Tribunole XVIII…

  • Verslas

    Vadovavimas ir lyderystė

    Knygoje „Vadovavimas ir lyderystė“ Robas Goffe ir Garethas Jonesas remdamiesi savo daugiau kaip dvidešimt penkerių metų tyrimo bei konsultavimo veikla ir asmenine lyderiavimo patirtimi pateikia įtikinamų argumentų, rodančių autentiško lyderiavimo privalumus, ir praktinių patarimų, kaip visų lygių lyderiai gali jį pasiekti. Ši knyga parodo, kaip puikūs lyderiai iš esmės veikia tarsi „autentiški chameleonai“: jie nuolat demonstruoja savo tikrąsias asmenybes besikeičiančiuose kontekstuose, verčiančiuose juos vaidinti daug įvairių vaidmenų. Autentiški lyderiai taip pat visą laiką puoselėja savo ryšius su pasekėjais, sumaniai subalansuodami lyderiavimo vaidmens būdingas įtampas: pabrėždami savo stipriąsias puses ir kartu atskleisdami savo žmogiškąsias silpnybes, išsaugodami savo individualybę ir kartu pakankamai prisitaikydami, kad jų organizacija nesubyrėtų, užmegzdami artimus santykius su pasekėjais,…

  • Verslas

    Makroekonomika

    Ar norite vadovėlio, pateikiančio apibendrintą požiūrį į makroekonomiką?Olivier Blanchard’as pateikia vieną bendrą modelį ir padeda studentams pamatyti platų makroekonomikos vaizdą.Ar jau pavargote nuo makroekonomikos vadovėlių, kurie yra pernelyg fragmentiški? Olivier Blanchard’as išsamiai aptaria daugelį koncepcijų, apie kurias kiti vadovėliai vos užsimena, nes supranta, kad studentams jos bus akademinės ir profesinės karjeros pagrindas.Ar norite teksto, kuriame idėjos plėtojamos per visą kursą?„Makroekonomikos“ vadovėlyje dėmesys sutelkiamas į „Šerdį“ ir „Plėtotę“, ir tai leidžia dėstytojams išskirti svarbiausias koncepcijas, kartu palieka laisvę prireikus keisti kursą.Lietuvos studentams, dėstytojams ir visiems, kurie domisi, kaip veikia ekonomika, pateikiamas vieno garsiausių dabarties ekonomistų Olivier Blanchard’o makroekonomikos vadovėlis. Vadovėlis yra žinomas ir populiarus ne tik JAV, bet ir daugelio kitų…

  • Verslas

    Verslo ekonomika

    Kiekvienas verslo įmonėje ketinantis dirbti vadybininkas turi  būti platesnio profilio specialistas, jo veikla bus sėkminga tik tada, kai jis turės pakankamai ekonominių žinių, mokės rasti reikalingą informaciją, ją tvarkyti ir analizuoti. Gamybos vadybininkams bei smulkių įmonių savininkams reikia suprasti finansų sąvokas, rodiklius, pagrindinius finansų valdymo tikslus bei apskaitos ir įmonės veiklos analizės reikšmę gamybos veiksmingumui. Rengiant knygą buvo atsižvelgta į Vilniaus kolegijos absolventų, dirbančių siuvimo įmonėse ar sukūrusių savo verslą, pastabas, pageidavimus ir pasiūlymus apie tai, kokių žinių reikia gamybos vadybininkams ir mažų siuvimo įmonių savininkams. Rengdama knygą autorė vadovavosi ne tik apibendrinta teorine medžiaga, bet ir gamybinių įmonių patirtimi bei veikiančiais norminiais aktais.Knygoje apžvelgiama verslo samprata ir vaidmuo, verslo kūrimo…

  • Verslas

    IKEA: sėkmės istorija

    2004 m. pasaulis nustebo išgirdęs, kad kuklus švedas, kuriam priklauso IKEA koncernas, tapo turtingiausiu pasaulio piliečiu, pralenkdamas Bilą Gatesą. Ingvaras Kampradas iškart ėmė purtytis šio titulo, nors niekas jau neabejoja, kad jis vadovauja tikrai baldų imperijai. Kompanija, kuria švedai labiau pasitiki nei savo vyriausybe ar žiniasklaida, prasidėjo nuo kuklios parkeriais ir kalėdiniais atvirukais prekiaujančios firmelės. Jos istorija – tai Ingvaro Kamprado, talentingo prekybininko ir įžvalgaus savamokslio verslininko istorija. Iš asmeninių prisiminimų, šimtų interviu, viešų ir mažai kam žinomų dokumentų verslo žurnalistas Bertilis Torekullas atkūrė I. Kamprado gyvenimą, kartu atskleisdamas neįtikėtinos jo verslo sėkmės varomąsias jėgas ir IKEA filosofiją.Kodėl turtuolis važinėja viešuoju transportu? Kodėl viso pasaulio IKEA darbuotojai I.Kampradą vadina „tėtušiu…

  • Verslas

    Ilgoji uodega

    Komercijos ir kultūros ateitis priklauso ne masiškai perkamiems hitams, tradicinės paklausos kreivės viršūnei, bet nesėkmingais laikomiems kūrybiniams bandymams – be galo ilgai tos kreivės uodegai. Internetas ir beveik neribotas pasirinkimas, jo siūlomas vartotojams, keičia mūsų pasaulį. Rytojaus rinkos priklauso tiems, kurie sugeba tuo pasinaudoti. Ilgojoje uodegoje rašoma apie gausybės ekonomiką – visiškai naują verslo modelį, kurio galia dar tik pradeda reikštis. Neribotas pasirinkimas leidžia sužinoti, ko iš tikrųjų nori vartotojai ir kaip jie nori tai gauti. „iTunes” ir „Rhapsody” pakeitė muzikos įrašų verslą; panašūs pasikeitimai netrukus įvyks beveik visose verslo šakose, kokias tik įmanoma įsivaizduoti. Kas atsitinka, kai kiekvienam žmogui tampa prieinama viskas? Kai milijonų prekių, kurių nuperkama vos po…

  • Verslas

    Atvira lyderystė. Tavo kelias į sėkmę

    Kodėl lyderis atviras lyg būtų nuogas? Todėl, kad atėjo laikas atsikratyti triukšmingų tauškalų apie laimės kūdikius, sudėtingų teorijų apie sėkmę ir ilgo karjeros planavimo. Svarbiausia – paprastumas. „Kiekvienas žmogus yra lyderis, kitaip sakant, kiekvienas asmuo, įskaitant ir jus. Jūsų valia rinktis, ar priimti tokią lyderystę” – D. Teiloras.Ši D. Teiloro knyga, parašyta gyva, žaižaruojančia kalba, skirta visiems, kurie nori tapti nepriklausomi nuo kitų. Ji sudaro sąlygas keisti įsitikinimus ir išlaisvinti galimybes, susijusias su darbu ar kita veikla. Autorius siūlo kelias pagrindines lyderystės kryptis ir veiksmus jūsų lūkesčiams pasiekti. Jei esate lyderis arba norite juo būti, privalote perskaityti šią išties veiksmingą knygą. Nauja lyderystės dvasia įkvėps, pamokys ir patars.Prekės ženklas: Alma…

  • Verslas

    Keistonomika (kišeninis formatas)

    „Keistonomika“ remiasi neįprasta prielaida: moralė atspindi tai, koks turėtų būti idealus pasaulis, o ekonomika atspindi realų pasaulį. Patikėkite, perskaitę šią knygą, per jokį kokteilių vakarėlį nepritrūksite galvosūkių ir įdomių istorijų. Tačiau „Keistonomika“ gali duoti kur kas daugiau. Ji tikrąja žodžio prasme pakeis jūsų požiūrį į šiuolaikinį pasaulį. „Būsite apakę!“Malcolm Gladwell, „Virsmo taško“ ir „Mirksnio“ autoriusPrekės ženklas: Eugrimas